maybe the only opportunity that I got

A - vad sa du?
B - vill du ha socker sa jag
A - om jag vill vadå?
B - socker sa jag
A - om jag vill ha socker?
B - ja hör du inte vad jag säger?
A - det är klart jag hör vad du säger
B - vill du ha socker då?
A - skrik inte så förbannat
B - du kan väl svara när jag frågar
A - om vadå?
B - jag sa vill du ha socker
A - det var ett jävla tjatande
B - det har väl inte med sakern att göra?
A - vad är det som inte har med vad att göra?
B - sockret med tjatandet
A - det har jag väl för fan inte påstått
B - du är hopplös
A - åja har jag påstått eller inte
B - herregud ska du börja nu igen?
A - har jag påstått eller inte?
B - det är klart att har du inte påstått så har du inte påstått
A - där ser du
B - vad är det jag skall se nu då?
A - att jag hade rätt
B - har jag sagt något annat då?
A - nämen du sitter och hymlar
B - snälla du jag tar tillbaks alltihop
A - har jag inte rätt alltså?
B - det är ju alldeles hopplöst du vränger ut och in på allting jag säger
A - skitsnack är skitsnack om du så vränger det år helvete
B - jaja låt oss säga att det var dumheter då
A - låt oss säga det är skitsnack säger jag
B - jaha då är det väl skitsnack då
A - måste du se så nersnöad ut för det?
B - håll inte på sådär hela tiden
A - tänk om du skulle ta och lugna ner dig!
B - förlåt men jag blir så ledsen när du gnatar på mig så
A - var som en vanlig människa då och tala svenska så man förstår dig
B - javisst kära du vill du ha socker nu
A - hörrudu har jag inte hört det där tidigare?
B - men jag vill ju bara vara vänlig
A - vill jag ha socker så tar jag mig socker begriper du det?
B - förlåt mig
A - det är väl för fan inget att förlåta
B - nu hade du omkull kaffet
A - jasså
B - det bränns förstår du
A - du får väl för fan se dig för 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHA!

2009-11-21 @ 23:14:33
URL: http://jessikaathoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0