Ain't no beginnin' and there damn sure ain't no endin'

Satt precis och skrev utvärdering av projektveckan. Kom på mig själv att jag egentligen ljög i nästan varenda mening. Skrev nånting i liknande med "Jag tycker det har gått bra och vi har fått mycket gjort, jag vet nu hur vi ska gå vidare... blabla" När jag egentligen borde skrivit nåt i stil med "Jag har inte gjort ett skit!" Men antar att det inte skulle bli så uppskattat av lärarna.
Veckan kommer nog endast bestå av en jäkla massa mattepluggande med tanke på att mina mattekunskaper inte är dom bästa! Efter provet  på fredag kan jag i alla fall tare chill med tanke på att jag har två veckors ledigt då! Sweet! Nu kallar sömnen på mig, så ska dra mig upp & borsta taggarna sen sova. puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0