And all the doubts and the stress will be just history, and all the hurt and the tearsWill be just history

Vart en otroligt seg dag, känns inte som jag har gått upp ens, men plötsligt är klockan halv 8?`Tiden bara rinner iväg... o inte har jag kunnat plugga på matten än :( Jag kan ju berätta om mina otroliga skills jag har i att tappa ketchupflaskor. Igårkväll när jag kom hem från fotbollen o skulle äta, så hade ju migränanfallet börjat, så hade ingen känsel eller styrka i handen. Men det tänkte ju inte jag på så skulle ta ketchupen från kylskåpet och tapper den. Så ketchupen splashar ut över hela golvet och upp på väggen och gardinerna. Och med mina skills jag har så lyckas jag göra det två gånger.. ibland förundras jag över min dumhet ;D
Nu fortsätter kvällen med one tree hill & mcdonalds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0