But sedation changes to panic and nausea

Och jag vet att det kanske aldrig någonsin kommer att spela någon roll, men i panikens skrik förstår vad jag aldrig förståt. Det jag letade efter fanns precis framför mig hela tiden. But it's too late.

You don’t mean nothing
I don’t want you
I don’t need you
Never loved you
You’re nobody
And `ll never make it
You’re a mistake


Studiedag trodde jag skulle bli en riktigt studiedag. Men tack och lov behövde det inte bli det. Dock kommer jag väl ångra det imorgon. Men det är morgondagens problem. Gjort om i mitt rum istället (igen) men det behövdes, så vi skiter väl i om jag hade behövt göra något annat egentligen. För ibland är det skönast att bara slänga alla måsten åt sidan och bara skita i dom. Konsekvenserna kommer väl så småningom det är väl något man får ta då.




I know that to go on, I'll break you, my habit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0