tunisien

Tunisien har vart härligt, kunde dock varit bättre väder, men antar att det har vart bättre än i Sverige i alla fall ;D Min väska har dock inte kommit hem än, den är på vift någonstans i Sverige, (eller Tunisien) så det är ju lite halvsurt. Men den skulle tydligen komma hem med taxi så smånigom. Till er som ska dit råder jag er att INTE gå med kortbyxor i stan.. aldrig förr kännt mig så utstirrad i hela mitt liv. Måste ju även säga att alla är ju så sjukt trevliga där, varenda människa på stan hälsa helt random o börja snacka o allt möjligt, kunde ju inte gå en meter utan att någon annan stannade en. Kom man utanför huvudgatorna kändes det som man skulle bli mördad eller nåt liknande vilken sekund som helst. Men det blev vi ju inte i alla fall som tur var (;

Maten var förjävlig, (levt på pommes en vecka i streck)
 Sjukt stort hotell, med hur mycket folk som helst
Trevlig underhållsningspersonal
Virriga servitörer










Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser riktigt härligt ut! :D

2009-10-27 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0