I guess this is growing up

Känns som jag har fart runt överallt & ingenstans idag. Började med en sväng förbi skolan & träffa basgruppen för en samtalsstund med Davidutt. Efter det stod Norrköping på schemat! En shoppingrunda, och ja nu har jag inga pengar kvar. Vaknade rik, somnar fattig. Fasen också, borde vara tvärtom. Hade i alla fall flyt med mjukisbrallsen jag skulle köpa. Dom har ständigt vart slut varje gång jag vart inne på team sportia i över 2 års tid nu. Men nu när jag kom dit, hade det tydligen kommit in nya för några sekunder sen. Äntligen säger jag bara! Biltjejen som trodde hon hade lokalsinne lyckades visa vägen till ett konditori... när vi skulle till ica! Lyckat där. -"You wanna see som magic?" -"Oooooh yes I dooo!" (internskämt) men ack så kul. haha
Tog tåget hem vid halv 6, och ja nu ljög jag. För vi tog tåget till cloetta center för att kolla på hockeyn först. Tro det eller ej. Vinst till LHC med 4-1, wuhuu.. eller nåt sånt. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla klart på sista one tree hill avsnittet. Efter det äre nog sovdags tror jag. Pusss




It's alright to tell me what you think about me. I won't try to argue or hold it against you


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-11 @ 19:14:28
URL: http://jessikaathoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0