I used to think that I had the answers to everything but now I know life doesn't always go my way

Blev en ganska oväntad lördagkväll. Jag & Frida sitter & kollar på fotbollsmatchen (som btw var en stor besvikelse) när plingklockan plingar. Där står det fyra helt okända personer o undrar om vi vill komma på fest. haha länge sen jag blev så chokad. Men vi gick dit en sväng i alla fall, slutade ungefär i filmkväll. Frida sov här sen och vi fortsatte med filmtittandet. En väldigt old bild på oss till vänster. ;D
Den här dagen har bestått av fotbollsträning, det ända jag hunnit med hitills, så nu är jag helt slut. Väntar på att one tree hill ska börja om 10 minuter. Blir väl en myyysig söndagkväll med one tree hill maraton & varm oboy (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0