it ends tonight

Blev en runda in till stan för en fika med H & R. Åkte kvar lite för länge med bussen på vägen hem, så blev en sväng till Motala och tillbaka. Har en känsla av att Hanna umgåts (stavning?) för mycket med bilkillar.. Ganska dött i Motala, åker förbi en bil. Hanna: "Var det bilen som lät sådär högt? Snacka om turbo i den där dööh" Jag blev så chokad att jag nästan ramla av bänken av skratt. Hon var helt seriös, jag skojar inte. Så inte henne. Bussresan hem fortsatte i skrattattacker och Hanna kom med helt oväntade uttryck hela tiden.. (var för övrigt bara hon & jag i hela bussen) Hanna var även sugen på busschafförens godis som hon tyckte såg smaskigt ut.. Här följer två bilder på biltjejen! Nu ska jag dra mig till skolan. hähä, sängen menade jag förstås. Förmodligen en del av min trötthet som visar sig i min värdelösa humor. Morgondagen har lika mycket att bjuda på som denna dag har haft. Det gillar jag. Puss & Godnatt


Kommentarer
Postat av: Biltjejen

haha jadu vad ska jag säga xD Tänkte inte riktigt på vad jag sa hahah

2009-10-08 @ 09:05:11
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0