strö lite socker på mig, så som bara du kan

Äääääääääääääntligen har jag lärt mig backa med bilen, (och samtidigt ha koll på den). Igår kändes det omöjligt, men idag känns det möjligt.. kan det vara som så att jag faktist kan lära mig. Övning ger färdighet, najjs! Har även "jobbat" idag, så nu rullar det på. Tänkte på en grej förut som jag skulle skriva här, men nu har jag helt glömt bort vad det var, kommer dock ihåg att det var något kul, så sorry för er.
Kvällen bjuder på middag i stan, för att sedan åka hem när dom andra ska på krogen, känns sådär lagom surt. Eller så kan jag sätta mig på en parkbänk & äta clementiner, kanske träffar på många shysta alkisar då. Kan nog bli en riktigt trevlig kväll i så fall. Nu ska jag fixa mig i alla fall. Puss!



Ingen kan ljuga som vi, eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0