and you think you know her

ÅKEJ.
Jävla naturkunskap
Jävla svenskatal
Jävla svenskatexter
Jävla nationella skit
Jävla matte

Ungefär så jag känner just nu

Men kombinerade pluggandet med fransk manikyr. Så gick faktist lite lättare då, lite lagom sådär. Plugga medans det torkar. Måla medans man tar paus. Och behövs ju ett antal lager så, det blir min nya pluggtaktik numera. ELLER?! Nu ska det i alla fall börjas med talet tänkte jag.. fast tvivlar på att jag hinner nåt. Måste duscha & fixa lite, sen bäre av till Rebecca. Skulle blivit grillning & grejer.. men med tanke på vädret så njaee..?! Just TYPISKT! Fast blir nog helchill ändå!

Gårdagens gilla: UTESERVERINGAR !
Dagens ogilla: VÄDRET !

BÖÖÖÖÖL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0