Don't give in and don't give up

Jorå bokat bartendetutbildning på Kos nu, Även flyg ner, så den 30:e Juni blire avgång ;D Blir nog helnice :)



Missade bussen imorsse, det händer faktiskt inte så ofta, men idag hände det. hah, Går en buss 7.31 & en 7.38, så åkte ena bussen förbi när den var runt 7.35 så antog att det var den tidiga som var lite sen, så jag chillade & sket i o gå lite snabbare för att hinna med den. Men det vare ju tydligen inte.. för där stod jag som ett fån & vänta på den andra bussen som aldrig kom då. Halft irriterande, men med mina skills lyckades jag haffa bilen & hann ändå ;D Och JA, detta är helt ointressant & hade ingen som helst mening alls. Tror det var mest utfyllnad. Nu blire en jävligt lång natt som väntar.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0