I'm my own worst enemy

Blev en fika med H & R denna lördagkväll. Vid tolvtiden när det var stängningsdags var det ju full fart på Ågatan. Fastnade en stund både utanför och inne på 55an. Övervägde om vi skulle in på pitch, men ae blev inte så utan åkte hem istället. Tänkte att egentligen så är det ju nästan lika kul utanför krogarna som inne, så om man vill va ekonomisk skulle man ju lika gärna kunna gå utanför istället. Träffar ju lika mycket folk ändå + att musiken hörs ut. Så skulle ju kunna bilda en egen "krog" utanför, som då alltså blir helt gratis & som vem som helst kan gå på. Fan vad jag är smart ibland. Tror dock att det är övertröttheten som talar.
Katten har lagt sig ivägen för tangentbordet så lite halvklurigt att skriva. Fick nyss sms också, så letade galet efter vart jag lagt mobilen, sen när nästa sms kom, insåg jag att katten ligger på mobilen. hm.. om jag ska få fram mobilen måste jag alltså flytta på henne.. vilket inte är det lättaste, då hon är väldigt tjock.. och gillar inte när man tar på magen, vilket skulle göra henne arg så hon skulle rusa iväg efter att hon bitit tag i armen. Men samtidigt vill jag ju ha henne här.. så mobilen vs katten ? Svårt val. Men tror fasen att mobilen vinner, kanske var något viktigt sms.. tvivlar dock på det, säkert något tråkigt från telia bara för det. Aja, ska sluta babbla om ingenting nu. så pusshejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0