the sun rises and I feel happy



Skolstart efter lov sådär, är aldrig åkej.
Meeeen undantag
STOR sol, med NO clouds, då känns det faaaktist som att inga problem finns
Dää ääe chill you know, liksom att liveet leker
Sen kommer man hem.. & ett tjockt prov inlagt följande dag. Plötsligt inte såå åååkej längre.
Lite sömn - ger Lite kunskap, jag om nån vet det nu. iish, gick inte bra
IG here I coome, lite smått smutsigt sådär, möööört
MEEEN, som ni vet, jag survivar, FÅÅR vi hoppas på.
NU SOVA!!!! ÄNTLIGEN!!


Som tur är är det inte bara jag som blir knäpp av filosofi...
- Hanna säger (18:29):
har du pluggat ngt?
- Hanna säger (18:38):
aa lite
- Hanna säger (18:38):
aa okej
- Hanna säger (18:38):
sj?
- Hanna säger (18:38):
joo jag också men de är ju svårt
- Hanna säger (18:38):
aa jag vet
- Hanna säger (18:38):
mm bra då är vi två
- Hanna säger (18:39):
kan inte koncentrera mig
- Hanna säger (18:39):
nee haha kan tänka mig de 


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha jag måste framstå som lite smått störd på din blogg ;D

2010-04-12 @ 23:41:25
URL: http://hhaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du framstår bara som ditt rätta jag :)

2010-04-13 @ 10:59:13
URL: http://blooomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0