jag vill bara, jag vill bara, jag vill bara

Känns som att jag är ute på farligt vatten just nu. Velar fram och tillbaka hela tiden. Vill så sjukt mycket gå bartenderutbildningen på Kos, men jag är fasen för jäkla feg. Hur fasen skulle jag klara av att t.ex. byta flyg i Aten helt själv? Det är väl hur jäkla stort som helst & sen hitta till hotellet o hela fadderullan. Göteborg, Malmö eller Stockholm finns ju också... meeen vi får se hur det blir med den saken. Fast det lutar faktist åt att det blir av i alla fall. Vet inte vad annars jag ska ta mig till efter studenten liksom? Förstår inte varför jag inte bara kan ta tag i mig själv och bestämma: det här ska jag göra! punkt. Vore så extremt skönt. Jaja, time to sleep. Snart i alla fall... får se när det blir, för jag är dålig på såntdär... Att göra saker jag borde.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0