I’m gonna hold onto the times that we had



Krogen i lördags vart riktigt kul också. Tiden rann iväg jävligt fort. Kändes som vi hade varit där en halvtimme så vare redan stängningsdags. Köpte kebab & sen iväg till taxin. Smarthuvud som jag är så tappade jag plånboken i taxin. Så precis när jag gått ur taxin märker jag att plånboken inte var i väskan, men jag hade den i taxin. Försökte ringa upp men då vare ju såklart upptaget. Tog en 20-30 minuter innan jag äntligen fick tag på chaffören. Men det ända som fanns kvar var bankomatkortet & busskortet.. inte pengarna som jag precis tagit ut (N) Så på söndagen fick jag åka o hämta plånboken, lite lagom sur sådär, hähä.

"Fast jag menar att jag är lagd åt det hållet, alltså åt tjejhållet"
hahah, varje gång kommer hon då allt med nåt nytt! Lika kul varje gång.

Seg söndag, men efter en sväng på upptäcktsfärd med Hanna blev det lite bättre, haha. Hittade ett jäkla läskigt ställe i Berg. Kändes som vi var med i en mardröm eller nåt liknande, där vi vilken sekund som helst skulle hitta ett lik. Efter det blev det lite lek på bondeskolan i dom vita höbollarna, höhö. Finns ju inte mycket annat att göra såhär ute på landet. På kvällen kom Frida hit & sov här också, båda var jäkligt trötta, så somnade ubertidigt... för er som bryr er. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0