Stop waiting, start living

Träffa Pecannöten (Jessika Thoor) för lite stangående & fika i regnet. "Vi låtsas att det inte regnar" Gick rätt bra.. ett tag.. tills det blev för kallt.

Tvångstankar som förföljer mig
- Ibland när jag skriver en mening på tangentbordet måste jag radera några bokstäver för att sedan skriva om samma sak igen.
- Innan jag går och lägger mig måste jag kolla igenom kylskåpet o varenda skafferi även fast jag egentligen varken vill eller ska ha något.
- Ibland när jag tänker på ett ord måste jag tänka för mig själv hur det stavas på tangentbordet, liksom vart bokstäverna sitter, (som om jag skriver ordet, fast i huvudet)
- Om jag väl bestämt mig för att göra något, (tex färga håret) måste jag göra det direkt. Får panik om jag måste vänta ett par dar.
- Innan jag somnar kollar jag alltid igenom mina sms, (om jag skulle missat något under dagen eller liknande)
- Precis innan jag ska gå på en buss kollar jag exakt hur mycket klockan är på mobilen, för att se hur sen/tidig bussen är. Om den inte är exakt blir jag sur.

Känns som att jag mest galenförklarar mig själv just nu, så ska nog sluta. (Skulle dock kunna fortsätta i en evighet)

Citerar fjorton suger: "Men bry dig inte så mycket.. men bry dig inte, kan man verkligen heta det? ja det kan man, o det ligger etta på namntoppen"
Kan man annat än älska svenska filmer med härlig dialekt som utspelar sig på sommaren?! Tror inte det va.

Andreas Karoliussen sådär fulsöt på nåt konstigt sätt som jag aldrig kommer förstå mig på. Ena stunden ser han hur gullig ut som helst, andra ser han helt förvrängd ut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0