I can't find the words to explain, Just how much you got me going insane

Tisdag: Åkte in till stan med Hanna för en fika på kvällen. Dock stänger ju alla fik vid 10. Varken hon eller jag hade lust att åka hem då, men på en tisdagkväll finns ju inte alls mycket o göra. Så vi drog vidare till braskens o invigde mcdonalds där, haha. Efter det blev det en sväng förbi shell för att köpa tuggumin. Tydligen klassades vi som stalkers, eftersom vi nu träffat ett par kompisar på alla tre ställena. (Fast vi vet att det var dom som var stalkers) ;) Följde i alla fall med dom hem för att spela spel i ett par timmar. Jag & Hanna utklassade allhopa. Tjejer är helt enkelt bättre än killar. ... nästan i alla fall ;D

Onsdag: Vart rätt så varmt ute, så idag invigde vi bryggan ;) "Ett vårtecken" enligt vissa, höhö. Första fotbollsträningen ute idag också, helt underbart!

Imorrn behöver jag gå upp "tidigt", ska vara i stan vid två ;) aee det här känns illa. Måste ställa alarmet på tolv, och jag tycker det är tidigt. Lov är inte så jäkla bra jämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0