don't be afraid for whats infront of you



Yeey, längtar sönder mig tills programmet börjar. Torsdagar tv 3. sweet ! :)
Europeiska bartenderskolan

Måste säga att det här med o vara arbetslös är inget vidare.. okej skönt att slippa ett alarm som går igång & skriker genom öronen. Men ae inga pengar, folk går i skolan/jobbar & jag.. jag fördriver tiden genom att aa...? jag vet inte ens. Vill flytta härifrån men hur gör man det utan pengar? & här finns inga jobb så blä på det. Ända jag kan göra är att längta tillbaka till Kos, svårt att tänka på annat måste jag säga. 
Take me back to the best days of my life
KOS 2010


Kommentarer
Postat av: linda

AGREE!!! arbetslös suger!

2010-08-25 @ 21:28:36
Postat av: Anonym

OM DET GÖR !!

2010-08-26 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0