för jag vill ge mickey, se mickey, se hur det är mickey

Torsdagsutgång på sliver. Förfesta lite hos Hanna. Körde på gammla godingar; aldrig fel ;D Blev en del korkade kommentarer under kvällen också, inte så svårt att lista ut vem som sa vad ;)

"Så jävla onödigt! ska jag stå här nu?!"

"Soul? Är inte det musik?"

"Jag ska snacka om Mexico då."
"Vad är det?"

"Rebecca.. Undra hur många som har fisit i din bil?!"

Kvällen avslutades på hakepi, vilket nästan var det roligaste under hela kvällen, länge sen jag skrattade så mycket. Sen förstås hade det snöat så mycket att det blev lite krångligt att komma hem, fick pulsa mig genom snön, men hem kom jag till slut i alla fall (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0