I only try to please myself


Gick hem till Frida igårkväll för att sova där. Men runt halv 7 tiden imorsse hade jag sån fruktansvärd huvudverk, så fick gå hem. Inte kunnat sova för att det dunkar så jävla mycket & det har fortfarande inte gått över? Vet inte vad jag ska ta mig till snart, redan knarkat i mig två huvudverkstabletter. Ingen effekt, vad äre här? Lovat att hämta min bror på krogen runt 4 inatt också.. lycka till, till mig själv..
Sådär, nu har jag klagat lite, så nu känns det bättre.. höhö ;D



Behöver städa & plugga. Ja ungefär just det jag inte har någon som helst lust med. På söndagkväll får det bli istället. Ska nog ut o gå en sväng nu.. kan behövas också.


snart
snart
snart

Om 15 veckor, tar jag studenten idag. Verkligen inte helt fel!! :D Borde börja kolla upp studentklänning & allt. Och dessutom kommer studentmössorna på måndag.. tror jag? Vart jag nu hörde det ifrån? kanske var en dröm..?! Kan ju bli lite konstigt sådär ibland (;


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0