if it makes you happy, it can't be that bad

Våfflor & trevligt snack hos Sofie. Hanna & Sofie skulle visa vad dom lärt sig på balträningarna.. Rebecca & jag drog slutsatsen av att vi skulle klara det bättre & vi har inte varit på en enda balträning.

Hanna har för övrigt slagit till igen:

Sofie: Vad heter ni?
Hanna: Eeh.. Hanna.. tror jag?!

Duktigt Hanna.. duktigt!



Jag tycker det borde komma lite vår till Linköping snart. Det är ju ändå första Mars på måndag. Nästan en meter snö är inte okej.. way to much.

Varför, varför, varför räcker aldrig vattnet till i glaset som jag tar med ner till rummet? Mer törstig & vill ha mer, men jobbigt att gå upp & hämta mer
Varför hamnar jämt alla kläder i en stor hög mitt på golvet? & kvarför kan dom aldrig istället hamna i tvättstugan som ligger i rummet brevid?
Varför måste jag vara så extremt lat?

Men tro det eller ej, men jag kanske hänkar med Krusset ut på en springtur om en stund, fast.. missa inte kanske:t. Skulle behöva det, men i den här kylan äre inte sådär skitlockande. Så aa, det var väl mest bara önsketänkande, fast kanske, ett litet kanske.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha va dryg du är skriv inte upp allt jag säger här ;O du ska få igen moahaha

2010-02-27 @ 15:26:15
URL: http://hhaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, det är kul ju ;D mhm vi får väl se ;)

2010-02-28 @ 13:08:04
URL: http://httpblooomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0