I'm running and not quite sure where to go

Att jag skull lära mig tanka bilen nån gång var ju självklart, men trodde inte att det skulle ske halv fyra en fredagnatt. Men jag klagar inte (Y) Lördan blev lite plugg, men ae förstår inte mer nu ändå, sen kom David hit & kollade på melodifestivlen. Och ibland undrar jag hur Sverige tänker? Finns väl ingen annan som är så tråkig som Peter Jöback? Då kunde ju nästan lika gärna jag varit med.
Söndag blir en riktig pluggdag, behöver väl ta igen allt som jag aldrig riktigt hann plugga på lovet. Dock har halva dagen redan gått så ska inte ödsla mer tid här. Fan vad seg jag är på att komma igång med nånting.

Länge sen jag lyssnade på Winnerbäck, men man blir ju faktist på bra humör av han, så slänger in en låt ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0