So live your life as if everydays' gon be your last

"Igår så skulle jag gömma Oscars present på ett riktigt bra stället, så han inte hittar det. Men sen när jag skulle ta fram den kunde jag inte själv hitta den"
Smart tjej.. men bra gömställe blev det ju i alla fall

Slutade halv 12, efter det: PA plugg med Hanna & Rebecca, resulterade i en väldigt oseriös Jessica & tittande på gamla bilder. Nu väntas semla såklart, med tanke på fettisdan. I princip enda gången på året jag äter det, blir ju aldrig av annars, men tjena vad gott :)

Känns för övrigt som att jag har gått i ide. Bara går & väntar på att det ska bli varmt ute. Varje chans jag får tar jag o kryper ner i sängen, o lämnar den sen så lite som möjligt. Ligger hellre inne och kollar på film än att gå ut o frysa röven av mig. Börjar bli ganska trött på mig själv nu, GÖR NÅT FÖR FAN! Men ae, "tar igen det sen när det börjar bli lite varmare ute" hm, tvivlar rätt så mycket på mig själv faktist.


Vadet jag slog om med Rebecca går för övrigt finfint. Lika vig som gubben på bilden just nu, alltså har det blivit bättre! Kommer faktist klara det här, huhu.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0