oh I feel like shit, But at least I feel something

Alla som funderar på om dom ska välja matte C eller inte.. gör det inte! Om ni är smarta, så följer ni mina råd. That vill göra you smart too.
Bilder från helgen kommer faktist så snart jag fått dom av Rebecca, som förövrigt erkännde sin hemliga beundelse (är det ett ord? annars får det bli ett så länge) av Haldan. Han ska tydligen vara en mysig pöjk, minus j, enligt henne.
Thaah; gjorde min dag. internskämt, jovisst. Ae, nu ska jag lägga på ett kol så jag kommer nån vart, bice vad tråkigt. För första gången i mitt liv längtar jag till söndag kväll, skapligt illa!

filosofi med Harald.. ? Ett stort jävla frågetecken.


bara för att jag ser ut som en arg gang-oo-roo

Ur "Sommaren med Göran":
- Jag reser nästan aldrig, ja det är egentligen bara när jag ska någonstans
- Som du reser?
- Mm..

smaart

Kommentarer
Postat av: thaaah

om man e smart ska man väl passa på o välja matte c ;) o inte göra som oss o välja det fast vi e fulla med thaaah XD lillsnorre in my as <3

2010-02-02 @ 22:19:05
URL: http://rebeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0