you broke through All of my confusion

Körde på den liten crazy tripp till Nyköping. Måste nog vara en otroligt tråkig stad, kändes som man var långt uppe i Norrland, med mängder snö, få affärer och konstiga husbyggnader. Men lite mysigt vare väl kanske ;D Som vanligt hade vi i alla fall rikitigt kul. Party i bilen på hemvägen blev som pricken över i:t. Köpte hårfärg, så nu har jag färgat håret också. Väntar på att det ska torka så jag kan se hur det blev, förhoppningsvis inte alldeles för mörkt i alla fall.


Imorrn åker vi till Sofie för att göra våfflor - inte helt fel. Tycker lovet är är riktigt bra måste jag säga :) Förutom att jag måste plugga till filosofiprovet.. vilket jag helt seriöst, inte förstår ett skit av? Varför ska man ha sådana totalt onödiga ämnen i skolan? Ingen som kommer ha någon nytta av det sen i alla fall ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0