Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Meningen var att jag skulle plugga idag.. har jag gjort det? NAEEEE! "Jag hinner kolla på en film, jag hinner träffa Frida en stund, jag hinner gå ut med Rebecca en sväng, jag hinner ta en dusch.." hm? Klockan blev visst halv elva, vilket är för sent för att min hjärna ska orka tänka.
Du kan ställa bilen i cykelstället därborta
Tjena, vad fel allting kommer bli.
Nu skare bli sådär lagom skönt att sova.. eller kanske inte, för nånting säger mig att jag inte kommer kunna somna än på ett par timmar ändå, och sova dåligt? ja det kommer jag också göra.. kul.
En jävla massa plugg som väntar, men ska äntligen sola i veckan också, sköööönt! efterlängtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0