don't trust me

Fredag: Herregud vilka blandade känslor, med både sån otrolig lättnad och besvikelse på en själv.
På kvällen kom Frida hit & sov här, blev såååklart det vanliga. Massa med fett & filmer. hähä.

Igår gick jag in på ett café, och ville ha en muffins. Utan russin och utan choklad, en vanlig jävla muffins. Hade dom det? Nej, för dom hade bara mackor med pastej och en liten svettig fralla med fisk och remoulad. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener. Men inte trodde jag att caféer fanns, som inte hade muffins. Fattar ni det? Nej, för ni käkar bara mackor med pastej och kan inte förstå en riktigt ledsen människa.
Varför, varför finns det ugnar? Och varför finns det plåtar? Och varför finns det formar? När ingen vågar baka, en fluffig liten kaka, som jag då sen kan äta, när jag vill ha en fika.
Jag hade fått en kombattant, jag ville inte ge mig. Så jag sa: Min lilla smörgåstant, vad kul det är att se dig. Menade jag det? Nej, du är allt en tyken jäkla tjej. Du kanske själv skulle in i ugnen och bli pastej.
//

Lördag blir:
1. Vaaaaarm & låååång dusch
2. Städa rummet, börjar bli lite för många dammråttor nu
3. Matteplugg, sådär lagom kul
4. Leta kläder, kan ta ett bra tag
5. Fiiix
6. Till Rebecca för föörfest
7. UTGÅNG !

Ser ut att bli en ooätt så najjs kväll tycker jag, fiint. Ska faktist försöka ta lite kort denna gång med, fast lär väl inte bli av sen ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0