don’t you give up on me now

It seems the more we talk
The less I have to say
Let’s put our differences aside
I wanted to make you proud
But I just got in your way
We’re running out of time
What do I have to do
To try to make you see
That this is who I am
And its all that I can be



Blir otroligt irriterad på mig själv just nu. Kan ju fan inte ta tag i nånting. Kanske skulle skita i rapporten & få ig i alla fyra ämnena istället? + nästa veckans prov, mhm sex ig på raken kan väl inte vara så farligt - bättre än sju i alla fall. Chill att vi får jobba hemma istället för att gå på lektionerna i veckan i alla fall (Y) fejjnt. Vilket i och för sig bara innebär ingentinggjortändå för mig. bice då. Vill här ifrån - mauritius skulle ju inte vara fel, så fort jag har råd så ska jag allt dit ! Nånting jag lyckats bestämma idag i alla fall, på bara några sekunder. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0