you build me up to break me down

Checka min snygga tuppkam jag lyckats få till på kortet. najjs. Undrar hur det lyckades passa så bra just när kortet togs. Borde egentligen tänka på rapporten. Men aee min sysselsättning består mest av att kolla på gammla bilder. Det är rätt illa antar jag. Blev jäkla sugen på att åka utomlands nu med. Vill ha sol och värme nu! Ae lägger in tre bilder till, mest för att fördriva tiden och låtsas att jag pluggar. Liksom låter ju bättre att säga att jag pluggade ett par timmar. Fast jag egentligen aldrig skulle orka det. Men nu ska jag ta mig i kragen & göra nått vettigt av pluggandet. Tror några börjar bli lite smått irriterade på mig på msn, hähä, allmänt uttråkad får jag skylla på (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0