I guess we would have to walk a mile in each others shoes

Nyår vart bra till slut. Efter många om & men så lyckades vi bestämma oss. Började hemma hos Hanna, sen vidare till Johannelund, & slutade till slut i tannefors. Kvällens citat går till...nanana; "Ibland är det så skönt att kissa, jag bara ryser"... "Hallå Jessica, jag kan kissa såhär" hahaha jag dog lite där ;D
Näre var dags att sova offra jag min luftmadrassplats för att sova på golvet? Hur dum är man inte?! Inte skönt kan jag lova!
Började året med att utforska rimforsa liiteeee (av alla platser liksom) ;D
Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det av till stan. Efter det är det nog dags att ta igen en del sömn (: Gissa om jag ska sova länge imorrn :O
pussshejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0