I may end up failing too, But I know, You were just like me with someone disappointed in you

huhu, hittade en gammal text som Hanna & jag hade rätt kul åt för länge sen. HAHA:

Igår var jag och kollade på en julgran när jag mötte Nisse.
Min lilla katt som varit död så länge.
När jag fick syn på honom började jag gråta.
Jag började tänka på allt dumt han hade gjort mot mig,
och alla underbara stunder vi haft tillsamans.
Men det var slut med det nu.
Men jag saknade honom faktist ibland
och ibland drömde jag erotiska drömmar om honom.
Jag var jämt så inne i mina fantasier,
men mamma kom jämt och störde mig,
lika så den gången då vi hade sex,
precis när han kom, öppnade hon dörren.
Hon såg vad han gjorde och svimmade av förskräckelse
Han slutade med det han höll på med
och hämtade en kanna kallt vatten,
som han hällde över henne, så hon skulle vakna


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha aa den där kommer jag ihåg lite smått sjuk :O ;D haha

2010-01-06 @ 21:46:16
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0