fy fan vad vi är bra

Okej, den här veckan hare faktiskt varit fullt upp mest hela tiden. Måndagen började med en tripp till Söderköping för att cheka in smultronstället & deras hundrakronorsglassar. Hann precis hem igen innan det var dags att åka in till stan för att festa tet på måndagsklubben. Mer lyckat denna gång kan man ju helt klart säga.
"Nu faaan ska det supas, jag har TVÅÅÅÅ cider med mig"

Onsdagen vare städning som gällde, sen ut till Askeby för att grilla, chilla & fixa flak med Tvärs. Dock otur med vädret, men det funkade ju finfint i partytälten ändåå. Efter det vare utgång på ingång. En snabb förferre hos mig & pitch efter det. Och äre inte helt fantastiskt att när man kommer ut från krogen runt tre, så äre ljust ute? Känndes helknäppt. Men jag klagar då inte, nejnej.
Hem för några få timmars sömn. Avslutningslunch i skolan vare ju på schemat för torsdagen. 
Och nu äre ta mig fan BARA FESTEN KVAR!! SJUKT JÄVLA PEPP, NU KÖR VI!!... ah.. imorrn då.  

för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!!

MÅNDAG:





ONSDAG:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0