calicutta cutta eeo eeo

Har nyss vart o lämnat in min dator, saknar den redan, Men på tisdag får jag den nog igen. hurra för den dagen (Y) Dock är ju alla bilder o allting borta från den då :( Nu lånar jag Linneas dator i smyg medans hon är på träningen.. hoppas på att det dröjer ett tag innan hon kommer hem..
Igår blev det utgång på pitch black. Vart faktist en riktigt rolig kväll. Hanna erkände att hon hyperventilerar så fort hon ser en hund och att hon tyckte jag var en potatis.. tack för den.

Nån som för övrigt kan trolla fram tjugotusen åt mig? nahepp

nu blire plugg, galet tråkigt, lite varm oboy först kanske, o lite oc, o lite slappa. Naee inte då, ta dig i kragen för fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0