Cause i get weak in the knees, Fall head over heels baby

Alma fyllde 18 & det firades såklart. Middag & förfest hemma hos Alma först, sen bar det av till Ågatan. Platå, platens, pitch black & en sväng in på 55an. :) 
"Jag ska amputera min kakfläck"
"Man vet ju inte hur mycket alla toaletter klarar av" 
Riktigt lyckad kväll måste jag säga.
När jag skulle till Rebecca i fredas luktade det grillat på flera ställen, så fick galet mycket vårkänslor + att jag för första gången slapp dra med vinterjackan på krogen. Många + (Y)

Lördan tillbringades med Frida som sov här också.
"Säg nånting nyttigt man kan äta?! JAA PIZZZA!" Klok tjej det där.

Här kommer i alla fall lite bilder från i fredags.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0