du är ett glashus, och jag är en sten, men det är du som försöker se genom mig

Matteplugg med Rebecca gick inget vidare.. Började med att vi köpte med kladdkaka från affären som vi vräckte i oss. Vilket resulterade i att vi blev så mätta att vi var tvugna att vila en stund. En stund efter det började övertröttheten göra sin verkan. Flummade runt som två stuckna bin & skrattade så vi fick kramp i magen. Måste tillägga att vår humor ligger på elitnivå. Efter det blev vi förstås också trötta o var tvugna att vila lite.. sen var det dags för mig att packa ihop o dra mig hemmåt.
"Fyra delat på ett, är fyra va?"
"mm.. jag trore.."
Jojo, visar på hur dåligt det faktist går för oss.
Jögga, perra, Viccis, Karre & Haldan! don't forget DET!

Dagens fundering:
Vem fan äter falukorv till ris?

NU ÄRE EFTERLÄNGTADE DESPERATE HOUSEWIVES SOM GÄLLER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0