I wanna go crazyyy

JAAAAA! Dagen blev just mycket bättre, när min efterlängtade dator äntligen kom hem igen. Smyglånat dom andra datorerna i huset i veckan, men det har inte gått sådär jättebra. Så blev lite halft överlycklig nu (A) Jag vet.. det låter lika illa som det är.
Kan ju passa på att berätta om min klumphet som hände i måndags. Går upp, gör mig i ordning och allting. Ska precis gå till bussen för att åka till skolan. Trycker ner handtaget för att öppna ytterdörren, men ajdå det var låst. Fick panik då det inte satt någon nyckel i dörren som det brukar göra. Min egen nyckel är borta så började kuta runt i huset för att fort hitta en, men ae gick inget vidare. Såg hur klockan började ticka iväg & tre minuter kvar tills bussen går. Kommer på att jag kan ta dörren från mammas & pappas rum o gå ut den vägen. Problemet är ju bara att det är ca 1.5 meter ner till marken. Men i all stress så hoppade jag ner där lite smidigt o tänkte sedan stänga dörren.. men.. så fanns det inget handtag på yttersidan, så gick inte att stänga dörren utifrån. Och hade det ens funnits ett handtag så hade jag aldrig nått upp dit.. (korttänkande som jag är). Ser att min granne står vid vägen o stirrar på mig, han måste ju undrat vad fan jag höll på med. Eftersom jag inte kan lämna dörren öppen, insåg jag att jag aldrig kommer hinna med bussen. Förutom att jag missa en rätt viktig lektion i skolan insåg jag också att jag inte kan komma in i huset igen, alldeles för högt för att kunna komma upp igen. Så.. där står jag, mitt i vintern, med dörren öppen till huset, så jag inte kan lämna den, men kommer heller inte in genom den. Jävligt smart. Ringde till Hanna & berättade min lilla historia, o hon bara skratta. Men hon sket i o hoppa på bussen och kom till mig för att hjälpa till istället. haha, tur det. Efter sådär 20 minuter kom jag på att jag kunde ta en stol från garaget (som lyckligtvis var öppet) som hjälp för att komma upp. Det jobbiga var ju bara när jag kommer på att nyckeln till källardörren satt i på insidan.. så där hade jag ju kunnat komma ut på ett vanligt sätt... (Y)

I alla fall så bestod dagen av plugg med en paus upp till affärren. Där vi köpte lite allt möjligt, höhö. Senare kom Rebecca förbi också. & en promenad runt, (eller ska jag säga på) kanalen hann vi allt också med. Vi hade kul ;D




Tisdagen blev också riktigt lyckad. Hanna, Rebecca & Sofie kom hit för lite filmmys, chips, pizza, kebab, godis & dipp käkande & massa snack. Riktigt mys.

Nu väntar jag på girlsen, för då blire lite förfest & sedan utgång. Är jävligt pepp faktist :D Blire nog uberkul. Ha en nice kväll hörrni, för det ska minsann jag ha :) PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: visar ju tandkötttt!!

Ja det tkr jag verkligen att vi borde, BLOMMAN! :D

2010-03-14 @ 12:50:42
URL: http://jessikaathoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0