I'm melting in your eyes

Idag har varit en riktigt bra dag, (förutom filosofin, som jag håller på att dö av tristhet på). Men man kan ju faktist inte klaga när solen kollar fram och graderna börjar öka. På tal om nåt annat så är det extremt kul att vara oseriös ibland. Rebecca & jag blir den ultimata humorn (Y) I alla fall så när vi kom hem från skolan drog vi oss ut på en joggingtur. Först kändes det liksom "njae fan vad jobbigt". Men när jag väl kom ut, o vädret var sådär precis lagom: kyligt men ändå sol så kändes det ändå rätt kul. Okej, kan ju inte säga att jag har bra kondition, för den är nog en av dom sämsta på denna jord, men en bit klarade jag allt av i alla fall. (A) Efteråt känns det ju sådär underbart härligt. Fick nåt fnatt och kände för att plocka ur diskmaskinen..?! Liksom vad fan? Jag kan göra vad jag vill.. o jag känner för att plocka ur diskmaskinen? Hur jävla konstig låter jag inte? Jag har nog aldrig någonsin plockat ur en diskmaskin utan att någon behövt tjata på mig 78 tusen gånger. Det är verkligen inte ofta jag gör det. Men nu gjorde jag det utan att någon ens behövde tjata + städade köket. Guldstjärnor till mig (Y) jarrråå

TVÅ ynka dagar kvar till påsklov. Det SISTA LOVET JAG NÅGONSIN KOMMER HA. OH FAN, nice. 

Nu blire lite movietaajm med mig, Jessica & mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0