Been waiting for this way too long

MATTTE C - GODKÄNT, så jävla skönt! trodde jag verkligen inte
Seminariet idag gick ju dock sämre, jag kunde inget & då menar jag INGET.  
nu: DOOONEEEE med schoooolan. Hur nice är inte det? Jo skapligt så.
Känns helt sjukt att jag aldrig mer kommer uppleva en vanlig dag i gymnasiet igen, plötsligt kastades man in i vuxenlivet, men hey jag ska inte klaga. Det är vad jag väntat på sen nian, ojaaa. Nu blire en jävla massa tagg till studenten. Börjar imorrn med firande av ledigheten & allt sånt som har med elefanter o göra. Hoppas på strålande väder, som vanligt blire aldrig vad jag vill ha. Så hoppas på regn istället. Snälla Allah, ge mig lite regn.

Om FEM ynka veckor är jag i Grekland nu & schteeeker järnet, chill jaarråå.  ¨



we grow up but never old
another year of apathy
it's all starting again
we're back were we belong
and we keep moving on
this is life this is real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0