this is my time to stand

Gillar att komma hem med massa påsar & tanken på att jag bara betalat 300 kr av det. Bra att gå med mamma på stan, hon fattar i alla fall när jag verkligen behöver något ;D Äntligen hittat studentklänning, känns bra. Funderar dock på i fall jag skulle behöva två? Liksom jag lär ju hinna smutsa ner den ena under dagen, så kan ju va kul o ha en fräsch till kvällen ;) Blev även tre par skor & en del tröjor. Hittade en sketashnyygg skinnjacka, men den fanns förstås bara en storlek kvar som självklart inte var min storlek. Men lyckligtvis fanns det en till mig imorrn, så ska kolla då ;D Provade den dock aldrig, så får se hur den sitter ;) (Intressant o veta liksom)

Värker (ä eller e?`verker? njae blev lite fel va.. värker!) i hela kroppen efter fotbollsträningen, men det är väl sånt man får ta ibland. piluttareeeej. nu blire film & sussa kudden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0