The ways you made me feel alive

Såndär riktigtduktigdag hare varit idag.
Började med att jag lyckades (otroligt nog) ta mig upp vid halv 9. Vilket är tidigare än jag gått upp på en jädra massa veckor.. kanske till och med månader.
- Skulle i alla fall till arbetsförmedlingen på CV-hjälpen. Som tur var, var det bara jag där så fick en massa hjälp.
- Svängde förbi stan för att köpa present till mamma.
- Skrev om hela CV:et+ personligt brev. 
- Promenix med Mullehund
- MAXI för storhandling
- Stan igen för att söka jobb

Nu kom jag nyss hem och är verkligen helt slut. Dagen har kännts hur jävla lång som helst men effektiv. höhö. O klockan är bara 8. Nu blire mat sen kommer Frida hit och sover här :) Rätt nöjd över mig själv idag faktiskt, haha. Men det är tillåtet ibland, aaaråå. Tänkte bara säga det så ni vet att jag inte alltid är så jävla lat. Heejjjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0