It's here and now, I'm breaking out

Varför är alla bra tvprogram på en & samma dag?! Fast å andra sidan kan det vara bra för då kan man ju ladda upp rejält med täcke o hela fadderullan sen ligga framför tv:n hela kvällen, helt okej det också. Det tråkiga är ju bara när två program är samtidigt fast på olika kanaler. Men på raken: Paradise hotel, Desperate housewives, Bartenderskolan. Jag gilllart!
Min dator är allvarligt sjuk nu.. så det suger lagom. Går varken kolla på youtubeklipp eller kolla på bilder i princip. Laggar sönder TOTALT & det resulterar i en jävligt irriterad Jessica. Så just därför tänker jag inte inte strunta i datorn, utan göra exakt det den inte vill att jag ska: fortsätta som vanligt!!!! (inte för att det går men aa..)

I want to scream, until no sound comes out and you've learned your lesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0