Tell me how to laugh instead of cry

Dagarna bara sveper förbi jäkligt fort måste jag säga, helt SJUKT fort. Nu håller jag på att bli sjuk också.. mindre kul.
Utgång i fredags, riktigt lyckad kväll måste jag säga. En såndär kväll som man inser dagen efter hur mycket sjuka grejer som hände..  som man sedan kan sitta o skratta sönder sig åt. Fast lördagen var mindre rolig, men man mår väl som man förtjänar.
Söndagkväll. Ska spenderas med ostmackor, oboy och 90210. Helt okey.

Och nu saknar jag både min mobil & kamera MORE THAN EVER. Så jävla idotiskt onödigt att behöva köpa nytt när jag lika gärna kunde haft dom här och nu. Då kunde jag ju ha lagt dom förbannade pengarna på något mer vettigt istället. En ny dator kanske? För min börjar lagga sönder totalt, det går dåligt nu.. aaaa.


Den 5:e oktober var det visst som detta program börjar.. vilket är på tisdag, Tv3 22.00
Check it out. Bartenderskolan på Kos. Take me back to the best days of my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0