No light, the sky above is empty as a Lost heart

Kom igen piratebay, work with me. Behöver musik.. desperat! & då självklart.. just nu ska det lagga sönder. Imorrn bär det i alla fall av till Boden. Vilket för er som inte vet ligger i norrbotten ca 120 mil härifrån.. NORRUT, helvete, varför ska halva släkten bo på så pass kalla ställen? För första gången slipper vi i alla fall pressa in oss i en bil i 14 timmar. Den här gången kör vi på flyyg, såja en förbättring. Likee Likee. Begravning på fredag sen hem på söndag igen, går förhoppningsvis fort!


Sidan är ju klockren - levererar varje gång ;)
www.bikten.nu

"Jag vågar inte rymma hemifrån för då blir mina föräldrar arga. Fast jag har redan gjort det en gång. Och de vet nite om det hoppas jag. Men jag vill inte göra det igen."

"Jag är rädd för negrer och turkar. Förlåt mig Gud."

"Idag hände något sjukt, mina föräldrar har alltid varit emot pizza, och jag har alltid älskat pizza. De har sagt att de inte vill äta pizza på grund av min fettma, så idag när jag frågade vad vi skulle äta och fick pizza som svar ökade mitt självförtroende något enormt, imorgon tror jag att jag ska snacka med tjejen som jag alltid älskat!!!! Tack för att denne hemsidan finns så att sånna som jag kan snacka ut om våra problem fritt utan att få massa klagorespons!!! fred på jorden"

"Idag skolkade jag från bildlektionen. Må Gud skona mig och låta mig nå den heliga himlen vid min död!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0