The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do

Life is one big road with lots of signs.
So when you riding through the ruts,
don't complicate your mind.
Flee from hate, mischief and jealousy.
Don't bury your thoughts,
put your vision to reality.
Wake Up And Live!



Längesen jag skrev nånting här nu. Men har ju faktiskt hunnit med en hel del sen sist. Först & främst tatuering. Alltid trott att tatuera sig ska göra så in i helvetes förbannat jävla ont, men det gjorde det inte alls, så nu blev jag ju sugen på att tatuera ännu mer. Armen får bli nästa byte, men dit får det allt dröja ett tag. Har även bytt ut fotbollen mot gym. Håller på att biffa upp mig, jävlar vad stark jag börjar bli... kanske inte då. Men är i alla fall på gymmet varannan dag, ganska stolt. Sen äre ju Nytt år, Nya möjligheter som man brukar säga. Så får väl se vad det här året har att bjuda på :)

Lifehouse levererar varenda gång man lyssnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0